0 - 0.00 

Səbətinizdə heç bir məhsul yoxdur.

Sifarişin ləğv edilməsi və qaytarılması

1. Sifarişi ləğv etmək mümkündürmü?

Bəli. İstənilən vaxt növbəti üsulların biri vasitəsilə sifarişi ləğv edə bilərsiniz:

  • Hələ sizə çatdırılmayan sifarişi ləğv etmək üçün 050 800-03-40 nömrəsini yığaraq Çağrı mərkəzi ilə əlaqə saxlayın.
  • Təhvil edildikdə sizə hər hansı bir səbəbdən uyğun gəlməyən sifarişdən imtina etmək üçün sadəcə bizim çatdırılma xidmətinin əməkdaşına xəbər verin və o, sifarişi geri götürəcək.

Əgər ləğv elədiyiniz sifariş öncədən ödənilibsə (kart vasitəsilə saytda), 3 gün ərzində pul avtomatik şəkildə hesabınıza qayıdacaq. Ortalama ilə vəsaitlər 1-3 iş günü ərzində qayıdır. Bəzi hallarda bu, daha çox vaxt apara bilər. Maksimal müddət 14 gün təşkil edir.

2. Mənə uyğun olmayan məhsulu necə qaytarmaq olar?

“İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi haqqında” qanuna əsaslanaraq sizə uyğun olmayan məhsulu geri qaytara bilərsiniz. Məhsul birbaşa məhsulun satıcısına geri qaytarılır Geri qaytarılma üçün satıcının əlaqə məlumatları şəxsi kabinetinizdə sifarişə aid olan səhifədə yerləşir. Texnomall Market satıcısından alınan məhsulları Texnomall Market-in servis mərkəzində geri qaytarmaq olar.

Kreditlə əldə etdiyiniz məhsulu geri qaytarırsınızsa, vəsaitlər kreditin ödənilməsi üçün birbaşa banka köçürüləcəkdir. Digər hallarda vəsaitləri nağd şəkildə götürə və ya bank kartına ala bilərsiniz.

3. Texnomall Market satıcısından olan məhsulları necə geri qaytarmaq olar?

Texnomall Market satıcısından alınan məhsulları geri qaytarmaq üçün vacib məqamlar:

  • Məhsulun geri qaytarılmaya uyğun olduğunda əmin olmaq.

  • Məhsulu və ona aid olan sənədləri (çek, zəmanət talonu, təlimat) hazırlamaq. Məhsul orijinal bağlamada, bütün istehsalçı plombları və yarlıkları yerində olmalıdır. Məhsul bir neçə hissədən ibarətdirsə, bütün dəst qaytarılmalıdır. Əmin olun ki, bütün hissələr yerindədir və məhsulu aldığınız dəstdə geri qaytarırsınız. Hədiyyəli məhsulu almısınızsa, geri qaytaranda bütün dəsti (məhsul və hədiyyə) təqdim etməlisiniz.
  • Qeyri-qabarit, çəkisi 5 kq-dək olan məhsulları bizə zəng edərək göstərilən ünvanda anbarımıza qaytarmaq olar. İri qabaritli məhsulları geri qaytarmaq üçün 050 800-03-40 nömrəsini yığaraq Texnomall Market-in Çağrı mərkəzi ilə əlaqə saxlayın, əməkdaşlarımız müəyyən məhsulun geri qaytarılma yolunu sizə deyəcəklər.  Bütün detallar sizinlə müzakirə olunacaq. Ekspertiza 14 günə qədər vaxt tuta bilər.

  • Vəsaitlərin geri qaytarılması Texnomall Market-in Servis mərkəzində nağd şəkildə həyata keçirilir.
4. Hansı hallarda məhsulu geri qaytarmaq olmur?

Məhsulu növbəti hallarda geri qaytarmaq olmur:

  • Məhsulun geri qaytarılması “İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi haqqında” qanunu ilə qadağa olunan məhsullar. Misal üçün, şəxsi gigiyena əşyaları və ya ətir və kosmetik əşyalar;
  • Məhsulun dəsti tam olmayanda;
  • İstifadə izləri varsa, malın görünüşü zədələnibsə, plomb və ya yarlıklar yoxdursa;
  • Məhsula aid sənədlər (çek, zəmanət talonu) və texniki sənədlər (təlimat) mövcud deyilsə
5. Zəmanətə görə malların qaytarılması və təmiri necə həyata keçirilir?

Məhsul zəmanət müddətində sınıbsa:

  • Məhsulun zəmanət müddətini yoxlayın.
  • İstehsalçının servis mərkəzinə müraciət edin, onların ünvanları zəmanət talonunda və ya istehsalçının saytında mövcuddur. Məhsulla birlikdə çeki və zəmanət talonunu təqdim etmək zəruridir.
  • Servis mərkəzində məhsulu pulsuz təmir edəcəklər, və ya onun təmiri mümkün olmadığı haqqında bildirişi verəcəklər.

Məhsulu təmir etmək mümkün deyilsə, onun təmirə uyğun olmadığı haqda bildirişi alacaqsınız. Bundan sonra vəsaitləri geri almaq üçün 050  800-03-40 nömrəsini yığaraq bizim Çağrı mərkəzimiz ilə əlaqə saxlayın. Çox vaxt vəsaitlər 14 gün ərzində qaytarılır.

0

Səbətinizdə heç bir məhsul yoxdur.